piątek, 23 marca 2012

"CZEKAM"

Akryle, papier.
Wymiary 50 cm x 70 cm.







4 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności... Praca niezwykła! Świetnie dobrana kolorystyka! Śliczną ma twarz ta kobieta. I na dodatek jaki duży jest ten obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Ceramiczny Kamień za odwiedzanie moich blogów i ciepłe słowa!
    Tak, tak dość duży to format. Niestety brystol, ponieważ jeszcze nie próbowałam na płótnie malować, ale wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten obraz jest wspaniały. Spódnica, korale i te oczy... Jest to bardzo, bardzo udana praca. Gratuluję :)
    Ech marzy mi się, żeby wrócić do malowania. Chyba mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdowo za te serdeczne słowa! Świetnie, że mogłam Cię zainspirować, a jeszcze lepiej, gdybyś złapała za ołówek czy pędzel i wróciła do malowania. Choć jak zaglądałam na Twojego bloga to myślę, że jesteś ekspertem w tworzeniu cudnej biżuterii.
      Do malowania zachęcam, ale sama również poświęcam mu za mało czasu.
      Pozdrawiam ciepło i będę do Ciebie zaglądać!

      Usuń