piątek, 23 marca 2012

WITAM W MALARNI!

Witam wszystkich czytelników i podglądaczy z Ceramikarni - mojego bloga o ceramice artystycznej, od którego zaczęło się moje "blogowanie" oraz nowych czytelników i podglądaczy, którzy mam nadzieję staną się równie wierni jak Ci z Ceramikarni :).
Malarnia będzie dla mnie miejscem, w którym będę dzieliła się z Wami moimi malarskimi poczynaniami, natomiast dla Was mam nadzieję, że miejscem inspiracji i ciekawych informacji, które będę starała się zamieszczać.  
Proszę;) o wyrozumiałość, ale również konstruktywną krytykę odnośnie moich prac. Swoją przygodę z malarstwem i rysunkiem rozpoczęłam niedawno, więc nie jestem jeszcze dobrze wtajemniczona, ale trening czyni mistrza! Najważniejsze to czerpać z tego przyjemność i radość do czego zachęcam i Was!

 Oto link do mojego bloga o ceramice: http://ceramikarnia.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. Dziękuję Danusiu!
    Ja Twoje dzieła malarskie również podglądam na Twoim blogu i zachęcam wszystkich do odwiedzenia Pastelowej Galerii Danuty - http://dankasosnowa.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń